مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 16:452021-03-27فرهنگي

همه پیام های تسلیت در پی درگذشت محمد ابوالحسنی


محمد ابوالحسنی مدیرعامل شتابدهنده فلافل و تهیه کننده سینما و خالق پویانمایی «دیرین دیرین» که چندی پیش به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، - پیام های تسلیت در پی درگذشت درگذشت محمد ابوالحسنی در پی می آید: مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت محمد ابوالحسنی تهیه کننده سینمای ایران را تسلیت گفت.

در پیام علیرضا تابش آمده است: انالله و انا الیه راجعون امروز سینمای ایران، محمد ابوالحسنی تهیه کننده ای جسور، خلاق و دوست داشتنی را از دست داد.

هنرمندی که در آثارش خیال انگیزی، شادی، شور زندگی و رنگ عشق را برای کودکان و خانواده های ایرانی آفرید و تا لحظه آخر عمر خویش، در اندیشه خلق اثری تازه بود.

تولید محتوای بومی، انتشار و بازاریابی محتوا بخصوص برای مخاطبان کودک در فضای مجازی، برای او دغدغه ای جدی بود و از ایده های نوآورانه جوانان در این زمینه استقبال و حمایت می کرد.

بنیاد سینمایی فارابی در سال 1397 با هدف تحول در زیست بوم سینمای ایران و توسعه بازار ، تفاهم نامه سه جانبه تأسیس مرکز نوآوری و شتابدهی سینمای ایران را با وی و معاونت عملی فناوری به امضا رساند.

اما متأسفانه موانعی از جنس نگاه محافظه کارانه و محتاطانه مجریان در برابر نوآوری، شکل گیری و راه اندازی این مرکز را به تأخیر انداخت که یقینا می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه پیام های تسلیت در پی درگذشت محمد ابوالحسنی

همه پیام های تسلیت در پی درگذشت محمد ابوالحسنی