مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 18:302021-03-27سياسي

کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مشکلات نیازمندان آشنا کند


فرماندار و قائم مقام کمیته امداد قم در دیدار نوروزی با یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد ضمن تبریک سال نو و دلجویی از آن ها، پیگیر رفع مشکلات این خانواده شدند.

- ایسنا/قم فرماندار و قائم مقام کمیته امداد قم در دیدار نوروزی با یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد ضمن تبریک سال نو و دلجویی از آن ها، پیگیر رفع مشکلات این خانواده شدند.

در دومین روز از سال نو، فرماندار و قائم مقام مدیرکل کمیته امداد قم از منزل یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد بازدید و با اعضای خانواده دیدار و گفت وگو کردند.

عباس جوشقانیان، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم به همراه سید مرتضی حیدری، فرماندار قم در دومین روز سال 1400 با یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد دیدار و ضمن تبریک سال نو از آن ها تفقد و دلجویی کردند.

در این بازدید قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از تعامل خوب فرماندار قم با کمیته امداد و حُسن توجه وی به مددجویان این نهاد دستور رسیدگی و پیگیری فوری برخی از مشکلات این خانواده را صادر کرد.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه کمیته امداد باید مسئولان را بیشتر از گذشته با مشکلات نیازمندان آشنا کند اظهار کرد: من خودم برای دیدارهای بیشتر با این خانواده ها، علاقه و آمادگی خود را اعلام می کنم تا از این طریق بتوانیم مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مشکلات نیازمندان آشنا کند

کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مشکلات نیازمندان آشنا کند