مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 18:402021-03-27پزشكي

شیوه نامه وزارت بهداشت در مورد واکسیناسیون نیازمند اصلاح است


رییس سازمان نظام پزشکی قم با گلایه از عدم واکسیناسیون کادر سلامت شاغل در بخش خصوصی گفت: متاسفانه در شیوه نامه ای که وزارت بهداشت، ابلاغ کرده واکسن شامل پزشکان فعال در مطب ها نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدحسن عادلی در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان گفت: در مورد مراسم نیمه شعبان باید با حساسیت و با احتیاط برخورد کنیم و این موضوع باور مردم و جزو اعتقادات و نیازهای معنوی آنهاست.

رییس سازمان نظام پزشکی قم تصریح کرد: بعد از ایام فاطمیه و عاشورا نیز شاهد بودیم که دچار پیک نشدیم.

وی گفت: باید مدت زمان برگزاری مراسم نیمه شعبان کوتاه باشد و تجمع هم بدون ساماندهی نباشد، در استان پاساژها و مراکز تفریحی تعطیل نشد و حال نباید مراکز معنوی را تعطیل کرد چرا که تبعاتی به همراه دارد.

وی تاکید کرد: باید به باورهای مردم احترام گذاشت و کمک کرد که این نیازها برآورده شود و با رعایت احتیاط هایی که مانع از گسترش بیماری شود، رفتار کرد.

رییس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به موضوع واکسیناسیون کرونا گفت: شهدای مدافع سلامت در قم، همگی از بخش خصوصی و از پزشکانی بودند که اقدام به مداوای بیماران کرونایی در مطب ها می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه وزارت بهداشت در مورد واکسیناسیون نیازمند اصلاح است

شیوه نامه وزارت بهداشت در مورد واکسیناسیون نیازمند اصلاح است