مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 19:352021-03-27سياسي

شرکت ایران ترانسفو امسال هم نیرو جذب می کند


شرکت ایران ترانسفو در سال جاری همانند سال گذشته جذب نیرو با اولویت نیروی بومی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فتح الله حقیقی شنبه شب در جلسه با سمن ها و مجمع جوانان استان زنجان اظهار کرد: تاثیر جوانان در حرکت های پرشتاب بر کسی پوشیده نیست.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جوانان می توانند مطالبات، انتقادات و پیشنهادات خود را در کمال عزت نفس به گوش مسؤولان برسانند، اضافه کرد: جایگاه جوانان تنها به معنای انجام کار فیزیکی نیست بلکه اثرگذاری آن ها در عرصه های مختلف را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه جوانان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه باید صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: جوانان باید برای خود اهداف بلند مدت ترسیم کنند و تصمیمات و برنامه های خود را به تغییرات مدیریتی وابسته نکنند.

حقیقی با اشاره به اینکه صحبت از فعالیت های مدیریتی باید بر اساس مستندات، با در نظر گرفتن شرایط و مقایسه عادلانه انجام شود، تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری استان در دو سال قبل حدود یک هزار و 100 میلیارد تومان بود در حالی که در سال 1399 پروژه هایی به ارزش 9 هزار و 952 میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه 75 درصد سخت افزار برق فشار قوی کشور توسط شرکت ایران ترانسفو تولید می شود، بیان کرد: در سال های گذشته این شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ایران ترانسفو امسال هم نیرو جذب می کند

شرکت ایران ترانسفو امسال هم نیرو جذب می کند