مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 20:152021-03-27بين الملل

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی الموشکی نائب رییس ستاد کل نیروهای مسلح یمن سطح قدرت نظامی یمن را ممتاز خواند و گفت: ما پیوسته به سمت بالا بردن آمادگی نیروها و تأمین کلیه ملزومات نظامی و ارتقای صنایع نظامی بومی خود پیش می رویم.

- نائب رییس ستاد نیروهای مسلح یمن با بیان اینکه نزدیکی نیروهای یمنی به پایگاه گروه های تکفیری مرتبط با آمریکا نگرانی این کشور را برانگیخت، گفت: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علی الموشکی نائب رییس ستاد کل نیروهای مسلح یمن سطح قدرت نظامی یمن را ممتاز خواند و گفت: ما پیوسته به سمت بالا بردن آمادگی نیروها و تأمین کلیه ملزومات نظامی و ارتقای صنایع نظامی بومی خود پیش می رویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، علی الموشکی همزمان با شروع هفتمین سال از تجاوز ائتلاف سعودی به یمن گفت: عربستان سعودی و کشورهای متجاوز به دلیل توانایی ها و برنامه های خود، متکبرانه وارد نبرد علیه یمن شدند؛ اما با پایداری مردم یمن شوکه شدند و همه زرادخانه آنها در مقابل پایداری یمن از بین رفت.

این مقام نظامی یمن تاکید کرد: نبرد مارب طبق برنامه ریز ی های انجام شده برای آن پیش می رود و عملکرد میدانی با مهارت بالا و تعهد دقیق به برنامه های تعیین شده مشخص می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید

یمن: نبرد مأرب به زودی به اهداف خود خواهد رسید