مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 21:452021-03-27اقتصادي

از توقف صدور دفترچه های بیمه تا سطح بندی مراکز درمانی


سازمان تامین اجتماعی حدود 28 اقدام مهم در سال 1399 در حوزه درمان را به سرانجام رسانده و اجرایی کرده است که پیگیری و اجرای نسخه نویسی الکترونیک، - مروری بر مهمترین اقدامات تامین اجتماعی در حوزه درمان در سال کرونا از توقف صدور دفترچه های بیمه تا سطح بندی مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی حدود 28 اقدام مهم در سال 1399 در حوزه درمان را به سرانجام رسانده و اجرایی کرده است که پیگیری و اجرای نسخه نویسی الکترونیک، توقف صدور دفترچه های بیمه درمان کاغذی و ارائه خدمات درمانی به صورت ویژه به بیماران کرونایی از جمله آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفندماه صدور دفترچه بیمه درمان کاغذی را متوقف کرد و از آن تاریخ مراجعه به پزشک و مراکز درمانی و احراز هویت بیمه شدگان از طریق ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه بیمه امکان پذیر است.

طرح حذف دفترچه های بیمه کاغذی و نسخه الکترونیک دو طرح جداگانه هستند که به موازات یکدیگر پیش می روند و هردو یک هدف را دنبال می کنند.

مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این باره می گوید: نسخه نویسی و حذف کاغذ از فرایند درمان در سازمان تامین اجتماعی از چندسال قبل در مراکز درمانی تابعه آغاز و موفقیت آمیز بوده است و گام های بعدی برای استقرار طرح در تمام مراکز درمانی دولتی و خصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقف صدور دفترچه های بیمه تا سطح بندی مراکز درمانی

از توقف صدور دفترچه های بیمه تا سطح بندی مراکز درمانی