مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1400 ساعت 21:502021-03-27ورزشي

نیاز ورزش بانوان خوزستان به الگوبرداری از اقدامات سایر استان ها


یک کارشناس ورزش با بیان این که اگر قرار است به ورزش بانوان اهمیت داده شود و بانوان به سوی ورزش جلب و جذب شوند باید زیرساخت آن نیز فراهم شود، گفت: - ایسنا/خوزستان یک کارشناس ورزش با بیان این که اگر قرار است به ورزش بانوان اهمیت داده شود و بانوان به سوی ورزش جلب و جذب شوند باید زیرساخت آن نیز فراهم شود، گفت: در خوزستان باید بتوانیم از استان های دیگر در بخش بانوان الگوبرداری و بررسی کنیم که دلایل پیشرفت آن ها چه بوده است.

حبیبه احمدیان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: همه ما مشکلات ورزش بانوان خوزستان را می دانیم اما دیگر وقت صحبت از مشکلات نیست و باید برای حوزه بانوان کار انجام دهیم.

مدتی است که مسئولان ورزش استان و افراد ذی ربط برای پیشرفت و گسترش ورزش و توسعه این پدیده سلامتی بخش و جامعه ساز در رشته ها و رده های مختلف تلاش روزافزون دارند و این که تا چه اندازه در این امر موفق بوده اند و به کدامین نتایج مطلوب دست یافته اند، بحثی است که باید جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: بدون تردید برای رشد بیش از این ورزش استان، بانوان نیز تلاش هایی از خود به جا گذاشته اند که صد البته هرجا سخن از تاسیسات، امکانات و احداث سالن های جدید ورزش و موارد مختلف مربوط به این پدیده است، به آقایان ورزشکار اختصاص داشته است و در این زمینه جای هیچ شک و تردیدی نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز ورزش بانوان خوزستان به الگوبرداری از اقدامات سایر استان ها

نیاز ورزش بانوان خوزستان به الگوبرداری از اقدامات سایر استان ها