مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 03:002021-03-27اجتماعي

ضرورت توجه به هشدارهای پلیس/ پرهیز از اصرار بر بازگشایی محورهای پرحادثه


فرمانده پلیس راه لاریجان هراز با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس گفت: یکی از مشکلات ما کم توجهی مردم و مسافران به هشدارهای پلیس است به عنوان مثال طی روزهای گذشته که به دلیل وزش باد شدید و احتمال سقوط سنگ محور هراز مسدود شده بود مردم با این تصور که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ریزش کوه، سقوط بهمن و رانش به سریال تلخی تبدیل شده که هرازچندگاهی در کوهستان های مازندران شاهد آن هستیم.

معمولا در زمان بارندگی و همچنین روزهای بعد از بارش برف و باران توصیه ها و هشدارهایی ازسوی پلیس راه مبنی بر پرهیز از تردد در گردنه ها و کوهستان های استان شاهد هستیم ولی کم توجهی برخی به این هشدارها اتفاقات تلخی را رقم می زند.

احتمال رانش، ریزش کوه، سقوط بهمن معمولا در محورهای هراز و کندوان بالا است که این حادثه تلخ پنجم فروردین ماه امسال نیز تکرار شد البته از این دست حادثه ها در محورهای کوهستانی استان فراوان است.

  ماجرا از این قرار بوده که خودروی حامل پنج سرنشین و در حال عزیمت به تهران بود، این حادثه در کیلومتر 50 محور هراز حوالی منطقه پنجاب محور هراز اتفاق افتاد که بر اثر آن دو نفر مصدوم و سه  نفر دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

حسین یوسفی فرمانده پلیس راه لاریجان هراز درباره آخرین وضعیت محور هراز پس از ریزش کوه در گفت وگو با فارس، اظه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به هشدارهای پلیس/ پرهیز از اصرار بر بازگشایی محورهای پرحادثه

ضرورت توجه به هشدارهای پلیس/ پرهیز از اصرار بر بازگشایی محورهای پرحادثه