مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 03:252021-03-28اقتصادي

در تعطیلات نوروز چطور ورزش کنیم؟


یک کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی معتقد است، با توجه به تغییر سیستم تغذیه افراد در تعطیلات عیدنوروز، باید در طول روز حداقل یک ساعت را به ورزش اختصاص داد.

- روح الله فریادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تغییر سیستم تغذیه افراد در ایام تعطیلات عید، اظهار کرد: افزایش حجم تغذیه و بالا رفتن میزان کالری دریافتی افراد در تعطیلات عید نوروز به واسطه دید و بازدیدهایی که دارند، باعث می شود تا در این ایام اغلب افراد دچار اضافه وزن شوند.

وی افزود: بنابراین باید راهکارهایی را برای جلوگیری از افزایش وزن و حفظ آمادگی جسمانی در دستور کار قرار دهیم که البته این برنامه برای افراد مختلف باتوجه به سن، وزن، مبتدی یا حرفه ای بودن و.

متفاوت است.

مربی بدنسازی تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران مهمترین و اولین راهکار را تنظیم یک برنامه غذایی مناسب اعلام کرد و گفت: اگر در طول روز آجیل، غذاهای خورشتی و کربوهیدرات ها را زیاد مصرف می کنیم، باید صبحانه را از حالت کربوهیدرات ها خارج کنیم و به اندازه یک کف دست نان به همراه پنیر و یا سفیده تخم مرغ و.

مصرف شود.

وی تصریح کرد: همچنین برای میان وعده می توانیم چند تکه میوه مصرف کنیم و ناهار هم ترکیبی از کربوهیدرات و پروتیین باشد، مانند غذاهای خورشتی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تعطیلات نوروز چطور ورزش کنیم؟

در تعطیلات نوروز چطور ورزش کنیم؟