مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:002021-03-28اقتصادي

تغییر کاربری 9 بنای تاریخی گیلان برای تبدیل به هتل بوتیک


هتل بوتیک ها از نظر اقتصادی در صنعت گردشگری اهمیت قابل توجهی دارد که موارد بسیاری از جمله زمینه تاریخی و فرهنگ محلی را در نظر می گیرند؛ بنای تاریخی «قندچی» در لاهیجان، - ایسنا/گیلان هتل بوتیک ها از نظر اقتصادی در صنعت گردشگری اهمیت قابل توجهی دارد که موارد بسیاری از جمله زمینه تاریخی و فرهنگ محلی را در نظر می گیرند؛ بنای تاریخی قندچی در لاهیجان، خانه نصرت رحمانی و بنای تاریخی حنانی ها و بنای تاریخی راهنما و پنج بنای تاریخی دیگر در داخل بافت تاریخی رشت از جمله بناهایی هستند که با هدف تبدیل به هتل بوتیک، اقامتگاه سنتی، رستوران و.

تغییر کاربری شدند.

هتل بوتیک شکل جدیدی از اقامتگاه های توریستی که به تازگی رونق پیدا کرده، از نظر اقتصادی در صنعت گردشگری اهمیت قابل توجهی دارد و در روند ساخت اقامتگاه همگام با سلیقه گردشگران حرکت می کند.

برای تمامی گردشگران به خصوص گردشگران خارجی، اقامتگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است این هتل بوتیک ها که مورد استقبال گردشگران خارجی قرار گرفته دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

راه اندازی هتل بوتیک ها با کارکردهای مختلف با رویکرد تاریخی- فرهنگی در بناهای باقی مانده از چند سده اخیر مانند خانه ها و کاروانسراها با هدف ترویج فرهنگ کشور، هدف اصلی ایجاد این گونه اقامتگاه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری 9 بنای تاریخی گیلان برای تبدیل به هتل بوتیک

تغییر کاربری 9 بنای تاریخی گیلان برای تبدیل به هتل بوتیک