مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:052021-03-28اقتصادي

کاهش صید در دریای مازندران از 42 به 26 درصد رسید


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران گفت: در فصل صید ماهی های استخوانی یعنی 20 مهر تا پایان اسفند ماه سال گذشته حدود 2هزار و 254 تن ماهی از دریای مازندران صید شده که این میزان نسبت مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش را نشان می دهد.

- قاسم کریم زاده امروز درباره آخرین وضعیت صید ماهی های استخوانی در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ابتدای فصل صید ماهی های استخوانی یعنی 20 مهر تا پایان اسفند ماه سال گذشته حدود 2هزار و 254 تن ماهی از دریای مازندران صید شده که این میزان نسبت مدت مشابه سال گذشته 26 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی گفت: سرانه صید هر تعاونی پره نیز در استان مازندران در حد 43 تن است که این آمار نسبت به سال قبل 24 درصد کاهش داشته است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات مازندران بیان کرد: ترکیب گونه ای ماهی های صید شده شامل 70 درصد ماهی سفید، 15 درصد کفال و 15 درصد ماهی کپور بوده است.

کریم زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر علت کاهش صید در دریای مازندران، اضافه کرد: دلیل بارز کم رونقی در تورهای صیادان، کاهش دمای آب دریای خزر بوده که در حال حاضر دمای آب دریا میانگین 10 درجه است درحالی که سال گذشته بالای 12 درجه بوده و موجب شده ماهی در اعماق قرار گرفته و به سمت ساحل کوچ نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش صید در دریای مازندران از 42 به 26 درصد رسید

کاهش صید در دریای مازندران از 42 به 26 درصد رسید