مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:052021-03-28سياسي

ضرب الاجل یک ماهه فرماندار هرسین به خبازی های متخلف


به منظور اصلاح عملکرد یکسری از خبازی ها طرح ضربتی ساماندهی یک ماهه در این شهرستان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین طی بازدید سرزده از خبازی های شهر هرسین عملکرد تعدادی از آن ها را نامناسب توصیف کرد.

فرماندار هرسین اظهار داشت: به منظور جلب رضایت شهروندان، ساماندهی این خبازی ها طی یک بازه زمانی یک ماهه توسط بازرسان مورد بررسی قرار می گیرد و به آنان فرصت داده میشود عملکرد خود را اصلاح کنند.

وی ادامه داد: بر اساس اظهارات شهروندان ، بازرسی ها و رصد های بعمل آمده  تعدادی از خبازی ها ضمن عدم رعایت ساعات پخت و عرضه نان بی کیفیت به مردم اقدام به فروش غیرقانونی آرد می نمایند.

کنجوریان ضمن اخطار جدی به این خبازی ها طی سخنانی بیان داشت : در صورت ادامه ی بی نظمی ها و تخلفات ، از طرق قانونی برخوردهای شدیدی با آنان صورت خواهد گرفت.

قطع سهمیه چندین ماهه آرد ، تشکیل پرونده تعزیراتی و عدم تمدید کارت سلامت بخشی از جرائمی است که برای خبازی های متخلف پیش بینی شده است.

کنجوریان گفت: موضوع نان و تامین آن برای مردم یک مسئله مهم است و انتظار میرود ادارات متولی نسبت به جلوگیری از تخلفات و تشدید برخورد با نانو ایی های متخلف اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل یک ماهه فرماندار هرسین به خبازی های متخلف

ضرب الاجل یک ماهه فرماندار هرسین به خبازی های متخلف