مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:502021-03-28اقتصادي

افزایش 4 درصدی صید ماهیان استخوانی از دریا خزر


مدیر کل شیلات گیلان با اشاره به صید هزار و 330 تن انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر، گفت: در مقایسه با سال گذشته افزایش 4 درصدی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عظیم مدبری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه صیادان دو هفته فرصت دارند تا از ماهیان استخوانی را از دریای خزر صید کنند، گفت: فصل صید از 20 مهر سال گذشته آغاز شده و تا 20 فروردین امسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون سه هزار و 330 تن انواع ماهیان استخوانی از دریای خزر صید کرده اند، افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه فصل صید سال گذشته چهار درصد افزایش یافته است.

مدیر کل شیلات گیلان ادامه داد: ارزش ماهیان صید شده و درآمده حاصله از این میزان صید ماهی 12 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه ماهیان استخوانی صید شده نیز اشاره و اضافه کرد: ماهی سفید با 650 تن معادل 49 درصد بیشترین ماهی استخوانی صید شده از سوی صیادان است.

مدبری با بیان اینکه کفال با 46 درصد نیز بعد از ماهی صید از سوی صیادان صید شده است، گفت: پنج درصد نیز سایر انواع ماهیان استخوانی صید شده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال چهار هزار صیاد از 49 صید پره اقدام به صید ماهیان استخوانی از دریا خزر کردند، افزود: در فصل صید گذشته هزار و 700 تن انواع ماهیان استخوانی در استان گیلان صید شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 درصدی صید ماهیان استخوانی از دریا خزر

افزایش 4 درصدی صید ماهیان استخوانی از دریا خزر