مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-28اجتماعي

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش سرای دانش آموزی مازندران


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ارزیابی 31 پژوهش سرای دانش آموزی استان از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99-98 گفت: - شهرستان های فریدونکنار، ساری ناحیه 2 و ساری ناحیه یک به ترتیب رتبه های اول تا سوم استان را کسب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علی دهقان با اشاره به ارزیابی 31 پژوهش سرای دانش آموزی استان از سوی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 99-98 گفت: شهرستان های فریدونکنار، ساری ناحیه 2 و ساری ناحیه 1 به ترتیب رتبه های اول تا سوم استان را کسب کردند.

وی به فعالیت های 9 گانه پژوهش سراها اشاره و تصریح کرد: این پژوهش سراها در زمینه های زیست فناوری، نانوتکنولوژی، نجوم، کدنویسی، ادبیات، گیاهان دارویی، مسابقات آزمایشگاهی، سلول های بنیادی و انرژی های نوین فعالیت می کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از وجود 31 پژوهش سرای دانش آموزی در استان مازندران خبر داده و گفت: 9 پژوهش سرا به عنوان قطب استانی انتخاب شده و فعالیت های 9 گانه را در قالب جشنواره علمی-پژوهشی با پوشش دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در سطح استان پشتیبانی و داوری می کنند.

دهقان با اشاره به شاخص های ارزیابی وزارت آموزش و پرورش از پژوهش سراهای دانش آموزی خاطرنشان کرد: مقالات دانش آموزی، میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش سرای دانش آموزی مازندران

فریدونکنار؛ رتبه نخست پژوهش سرای دانش آموزی مازندران