مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 04:552021-03-28ورزشي

حضور 4 ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی کاراته


رییس هیأت کاراته استان مرکزی از حضور چهار ورزشکار کاراته کای این استان در اردوی انتخابی تیم ملی کاراته کشور خبر داد.

- جمشید زند در گفت و گو باخبر نگار مهر، اظهار کرد: اردوهای ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت های کاراته وان لیسیون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طریق رنکینگ و همچنین پیکارهای پاریس که رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

وی افزود: در مرحله نهم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان که نخستین مرحله در سال جدید محسوب می شود، چهار ورزشکار استان مرکزی به اسامی ابوالفضل شهرجردی، صالح اباذری، علی زند و میلاد فراز مهر در این اردوها حضور دارند و پیش بینی می شود چند ورزشکار دیگر استان مرکزی از سوی کمیته فنی فدراسیون کاراته به این اردو دعوت شوند.

زند بیان کرد: نهمین مرحله اردوی تیم ملی کاراته و نخستین مرحله در سال جدید، با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران آغاز شده است.

رییس هیأت کاراته استان مرکزی گفت: براساس تصمیم فدراسیون کاراته و طبق دستورالعمل های ستاد تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهند کرد.

به گفته رییس هیأت کاراته استان مرکزی، اردوهای ملی پوشان کاراته ایران برای حضور در رقابت های کاراته وان لیسبون که آخرین مرحله رقابت کسب سهمیه المپیک از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 4 ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی کاراته

حضور 4 ورزشکار استان مرکزی در اردوی تیم ملی کاراته