مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:002021-03-28حوادث

عدم تجهیز ساختمان آتش نشانی روستای چشمه گل پس از پنج سال


نائب رییس شورای اسلامی روستای چشمه گل تربت جام از عدم تجهیز مرکز آتش نشانی این روستا پس از گذشت 5 سال از افتتاح آن خبر داد.

- نعمت فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: ساختمان آتش نشانی روستای چشمه گل درسال 95 هم زمان با هفته دولت توسط فرماندار وقت در مرکز دهستان جامرود به این امید که این ایستگاه آتش نشانی بتواند در زمان بروز حادثه خدمات مطلوبی به روستاهای تابعه ارائه دهد افتتاح شد.

نایب رییس شورای اسلامی روستای چشمه گل تربت جام گفت: با توجه به دوری مسافت روستا از شهر و بروز حوادث احتمالی تا صدور مجوز برای اعزام خودرو آتش نشانی توسط مسئولان امر متأسفانه آتش نشانان با تأخیر به محل حادثه می رسند که این موضوع تبعاتی را نیز به دنبال دارد، لذا فعال کردن ایستگاه آتش نشانی چشمه گل یکی از ضروریات است، لذا از مسئولین مربوطه می خواهیم برای رفع این مشکل در مرکز دهستان جامرود اقدامات لازم را انجام دهند.

وی در ادامه به حریق در سایت تکثیر آهو اشاره کرد و گفت: اخیراً حریقی در سایت تکثیر پرورش آهو روستای چشمه گل اتفاق افتاد که به همت و تلاش اهالی روستا و محیط بانان محیط زیست تربت جام حریق اطفا شد و از گستردگی آتش در سایت پرورش آهو جلوگیری به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تجهیز ساختمان آتش نشانی روستای چشمه گل پس از پنج سال

عدم تجهیز ساختمان آتش نشانی روستای چشمه گل پس از پنج سال