مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:102021-03-28فرهنگي

ناصر تقوایی و علی حاتمی نقطه عطف سینما هستند/ کیمیایی پر از نوآوری


منوچهر اسماعیلی معتقد است مسعود کیمیایی وقتی وارد سینما شد پر از نوآوری بود و حتی امروز هم با یک تلنگر می توان او را به 40 سال پیش برگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، منوچهر اسماعیلی دوبلور و مدیر دوبلاژ در ابتدای تاریخ شفاهی اش که در زادروزش برای اولین بار منتشر شده است، گفت: پدرم راننده بود و در سازمان برنامه و وزارت فرهنگ کار می کرد.

هفت ساله بودم که از کرمانشاه به تهران آمدیم و در نواب زندگی می کردیم.

وی ادامه داد: در نوجوانی چندسالی به خاطر کار پدرم به اهواز رفتیم و در همان سال ها بود که علاقه من به سینما با رفتن به سینما کم کم تبدیل به یک عشق و آرزو شد و برای اینکه از دایره سینما دور نمانم به سینما اهواز می رفتم و فیلم می دیدم.

یادم می آید روزی دیدم بر روی شیشه سینما آگهی استخدام یک خطاط را داده بود که امتحان دادم و قبول شدم و ماهی 60 تومن حقوق برایم درنظر گرفتند که نصف حقوق پدرم در اهواز بود.

اسماعیلی با اشاره به ورودش به دنیای دوبله نیز بیان کرد: در ابتدای کارم فیلم های خارجی را به همراه منوچهر والی دوبله می کردم.

آنقدر این کار را دوست داشتم که حتی افکت هم می دادم و کم کم 2 نقش را باهم می گفتم و در ادامه، تولیدات داخلی نیز در سایه اوج دوبله آغاز شد و با همان انرژی که روی فیلم های خارجی کار می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصر تقوایی و علی حاتمی نقطه عطف سینما هستند/ کیمیایی پر از نوآوری

ناصر تقوایی و علی حاتمی نقطه عطف سینما هستند/ کیمیایی پر از نوآوری