مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:202021-03-28اقتصادي

امروز 171 تن گوشت مرغ در بازار کردستان توزیع می شود/آغاز فروش ساعت 9 صبح


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در تعطیلات نوروزی امسال شاهد کمبود گوشت مرغ نبوده و شب گذشته 171 تن لاشه آماده شد تا امروز در بازار عرضه شود.

- محمدفرید سپری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: شب گذشته در 5 کشتارگاه صنعتی مرغ استان 171 تن لاشه مرغ آماده و بسته بندی شد تا امروز صبح از طریق خرده فروشان در سطح بازار استان به شهروندان عرضه شود.

وی افزود: در کردستان به لحاظ تولید گوشت مرغ هیچ مشکلی نداریم چرا که جوجه ریزی به موقع و به تعداد لازم ماهانه صورت می گیرد و در زمان توزیع و عرضه نیز نیاز بازار را تامین خواهیم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: یکی از مشکلات ما در بحث تامین مرغ مورد نیاز بازار بعد از کشتارگاه و در زمان عرضه اتفاق می افتد که متاسفانه عده ای سودجو اقدام به خارج کردن مرغ ها از استان می کردند که با برنامه ریزی که صورت گرفته از این مورد نیز جلوگیری کردیم.

سپری یادآور شد: با ورود سازمان صمت و دادستانی به برنامه توزیع و عرضه گوشت مرغ در بازار، خودروهای حامل مرغ در کشتارگاه ها پلمپ شده و روز بعد در حضور ناظر سازمان صمت در خرده فروشی ها براساس سهمیه آنها به دست شهروندان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 171 تن گوشت مرغ در بازار کردستان توزیع می شود/آغاز فروش ساعت 9 صبح

امروز 171 تن گوشت مرغ در بازار کردستان توزیع می شود/آغاز فروش ساعت 9 صبح