مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-28فرهنگي

«آبادان یازده 60» راوی جنگ روایت ها


اینجا آبادان است و آبادان می ماند این ترجیع بند فیلم آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت است؛ فیلمی درباره ی محاصره و خطر سقوط آبادان در طول جنگ 8 ساله، - اینجا آبادان است و آبادان می ماند این ترجیع بند فیلم آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت است؛ فیلمی درباره ی محاصره و خطر سقوط آبادان در طول جنگ 8 ساله، اما برای روایت مفهومِ دفاع و مقاومت، دوربینش را کمی آن طرف تر می برد؛ به قلبِ خطِ مقدمِ رسانه.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- اینجا آبادان است و آبادان می ماند این ترجیع بند فیلم آبادان یازده 60 به کارگردانی مهرداد خوشبخت است؛ فیلمی درباره ی محاصره و خطر سقوط آبادان در طول جنگ 8 ساله، اما برای روایت مفهومِ دفاع و مقاومت، دوربینش را کمی آن طرف تر می برد؛ به قلبِ خطِ مقدمِ رسانه.

محصول سازمان اوج در سال 98 روایتِ رادیو نفت آبادان است که کارکنانِ آن قصد دارند با روشن نگه داشتن رادیو از سقوط شهر در آبان 59 جلوگیری کنند؛ شهری که در محاصره ی دشمن است.

آبادان 60_11 یک فیلم است؛ یک قالب رسانه ای، اما در درون خودش اهمیت رسانه و نقش آن در گستره ی مقاومت را یادآور می شود و کمتر پیش می آید که یک رسانه به بازنمایی اهمیت خود بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آبادان یازده 60» راوی جنگ روایت ها

«آبادان یازده 60» راوی جنگ روایت ها