مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 05:402021-03-28اقتصادي

سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب ندارد


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب و رضایت بخشی ندارد.

- ایسنا/اردبیل رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: سازمان فرهنگی، ورزشی به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب و رضایت بخشی ندارد.

حسین افسانه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی سالانه بیش از 10 میلیارد تومان منابع دریافت می کند اما به تناسب این دریافتی خروجی مشخصی نداشته و فعالیت های آن رضایت بخش نیست.

وی تصریح کرد: به جای این هزینه های گزاف در سازمان فرهنگی، ورزشی بهتر است با استفاده از افراد صاحب تجربه و تخصص برنامه ریزی دقیق و مناسب در حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجام شود تا یک شرایط مناسبی را در برگزاری رویدادها در این حوزه و تأثیرگذاری بیشتر شاهد باشیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل به تفاوت توازن و تعادل در برنامه ریزی ها و هدف گذاری های شهری اشاره کرد و گفت: به تناسب هر منطقه شهرداری سالانه 32 میلیارد تومان منابع صرف پروژه های اجرایی می شود که البته در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توزیع این منابع قطعا شکلی متفاوت پیدا می کند.

افسانه افزود: ما 70 درصد عوارض و درآمد شهرداری را از هفت تا هشت شهرک اردبیل دریافت می کنیم در حالی که در هزینه کرد توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب ندارد

سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری به تناسب منابع دریافتی خروجی مناسب ندارد