مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:052021-03-28بين الملل

هشدار «جریان آزاد ملی» لبنان به سعد حریری


جریان آزاد ملی لبنان به نخست وزیر مکلف این کشور درباره به حاشیه راندن رییس جمهور و دیگر فراکسیون های پارلمانی در مذاکرات مربوط به تشکیل کابینه هشدار داد.

- جریان آزاد ملی لبنان به نخست وزیر مکلف این کشور درباره به حاشیه راندن رییس جمهور و دیگر فراکسیون های پارلمانی در مذاکرات مربوط به تشکیل کابینه هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، جریان آزاد ملی لبنان به ریاست جبران باسیل که داماد میشل عون، رییس جمهوری لبنان است، سعد حریری، نخست وزیر مکلف لبنان را به تلاش برای جذب بیشتر حامیانش متهم کرد.

شورای سیاسی جریان آزاد ملی در بیانیه ای نسبت به خطر رویکردی که کابینه حریری برای به حاشیه راندن رییس جمهور و نیز فراکسیون های پارلمانی مربوطه در مذاکرات مرتبط به تشکیل کابینه در پیش گرفته، هشدار داد.

در مقابل حریری گفت: جریان آزاد ملی قصد دارد خود تعیین کند چه کسی در کرسی های کابینه قرار بگیرد تا به این ترتیب بتواند امکانی برای رد تصمیمات سیاسی برای خود فراهم کند.

جریان المستقبل لبنان به ریاست حریری نیز در بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات باسیل، اعلام کرد: باسیل تصمیمات سیاسی را مربوط به رییس جمهور می داند و می خواهد بر روند تصمیمات سیاسی در کشور کنترل یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «جریان آزاد ملی» لبنان به سعد حریری

هشدار «جریان آزاد ملی» لبنان به سعد حریری