مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:102021-03-28سياسي

گلایه از عقب ماندگی پروژه ها در خراسان جنوبی/لزوم توجه به جاده ها


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از پروژه ها در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها عقب مانده است که باید به صورت مستند و مستدل از مقامات بالایی مطالبه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید آیت الله عبادی صبح یکشنبه در دیدار نوروزی با مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مستعضفان خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی علی رغم جمعیت پایین، دارای راه های مواصلاتی زیادی بوده و با عقب ماندگی هایی رو برو است.

وی با تاکید بر اینکه باید راه های ترانزیتی موجود در خراسان جنوبی مورد توجه مسئولان وزارتخانه قرار گیرد، گفت: چندی پیش تصادفی در یکی از این مسیرها صورت گرفته بود که بنا بر گفته ها اگرچه این مسیر روستایی بوده اما از آن استفاده ترانزیتی می شود.

آیت الله عبادی بیان کرد: بسیاری از پروژه ها در خراسان جنوبی نسبت به سایر استان ها عقب مانده است که باید به صورت مستند و مستدل از مقامات بالایی مطالبه شود.

وی با بیان اینکه طی هشت سال گذشته، مسکن آسیب های فراوانی دید و برای مردم مشکلات زیادی ایجاد شد، گفت: وزیری هم که بعد از شش سال از وزارت خانه می رود می گوید من افتخار می کنم که یک مسکن هم نساختم، پس آن وزارت خانه برای چه بود؟ گلایه از برج سازی در بیرجند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: علی رغم اینکه مسکن به معنای سکونت گاه و محلی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از عقب ماندگی پروژه ها در خراسان جنوبی/لزوم توجه به جاده ها

گلایه از عقب ماندگی پروژه ها در خراسان جنوبی/لزوم توجه به جاده ها