مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-28سياسي

حجت الاسلام قمی، در گذشت محمد ابوالحسنی را تسلیت گفت


حجت الاسلام قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی طی پیامی در گذشت محمد ابوالحسنی، هنرمند نام آشنای عرصه پویانمایی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرگذشت.

او را بیشتر با تهیه کنندگی مجموعه انیمیشن دیرین دیرین می شناسند با این حال او سال ها در عرصه ساخت آثار پویانمایی فعالیت داشته است.

انیمیشن تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی یکی از نخستین آثار انیمیشنی بلند در سینمای ایران بود که با تهیه کنندگی او به سرانجام رسید.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی طی پیامی در گذشت این هنرمند نام آشنای عرصه پویانمایی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت هنرمند دغدغه مند و مسلمان، مرحوم محمد ابوالحسنی، مایه تأثر اینجانب گردید.

هنرمندی که از دید بنده به درستی و با صرف خلاقیت های بدیع به نشر خوبی ها و اصلاح کژی ها که در حقیقت لبّ تبلیغ اسلام است، همت گمارده و در این راه به توفیق شگفت انگیزی در اثرگذاری بر مخاطبان و مردم عزیزمان دست یافته بود.

در آستانه میلاد با سعادت امام عصر (عج) و در ابتدای سال جدید، غم فقدان آن عزیز را به جامعه فرهنگی و هنری دغدغه مند و مؤمن و به ویژه به خانواده ارجمند آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه پروردگار سبحان برای روح ایشان، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان شان صبر مسألت می نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام قمی، در گذشت محمد ابوالحسنی را تسلیت گفت

حجت الاسلام قمی، در گذشت محمد ابوالحسنی را تسلیت گفت