مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:152021-03-28ورزشي

تمام منابع مکتوب دانشگاه پیام نور الکترونیکی می شود


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: سهم کتاب های الکترونیکی دانشگاه رو به افزایش است و در آینده ای نزدیک تمام منابع مکتوب دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی قابل دسترس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدعلی کریمی از تشکیل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با هدف حمایت از دانشجویان در حوزه کارآفرینی در سال 1400 خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری جشنواره های کارآفرینی استعدادهای خود را در بین دانشجویان و دانش آموختگان شناسایی کرده و از این ظرفیت ها در سال 1400 حمایت خواهد شد.

راه اندازی 10 پژوهشکده تخصصی در دانشگاه پیام نور وی شکل گیری پژوهشکده های دانشگاه را در سال 1399 رویکرد و ویژگی ارزشمندی دانست و گفت: 10 پژوهشکده تخصصی در مناطق مختلف کشور در حوزه های مختلف بسته به شرایط و امکانات هر منطقه و اساتید توانمند شکل گرفته که هر کدام از آنها می تواند منشأ اتفاقات خوبی باشد و امید که در سال جدید به صورت عملیاتی شاهد بروز و ظهور دستاوردهای این پژوهشکده ها باشیم.

سهم کتاب های الکترونیکی افزایش می یابد کریمی به تلاش دانشگاه برای کاهش فعالیت های آموزشی و پژوهشی مقید به حضور فیزیکی اشاره کرد و گفت: علاوه بر بخش آموزش و گسترش آموزش های الکترونیکی در دانشگاه، سهم کتاب های الکترونیکی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام منابع مکتوب دانشگاه پیام نور الکترونیکی می شود

تمام منابع مکتوب دانشگاه پیام نور الکترونیکی می شود