مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-28اقتصادي

علت نوسان و افت و خیزهای بورس در سال 99


یک عضو شورای عالی بورس با اشاره به روند معاملات بورس در سال 99 به علت افت و خیزهای سنگین شاخص بورس در بازار اشاره کرد و گفت: روند معاملات بازار سرمایه در سال 99 بی سابقه بود و آنچه را که این بازار در طول سال گذشته به خود دید دارای نکات منفی و مثبت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، بعد از ریزش شاخص بورس و ایجاد افت و خیزهای سنگین در این بازار اقدامات گسترده ای از سوی دولت و مسوولان حاضر در بازار در دستور کار قرار گرفت تا بتوان بار دیگر شاهد بازگشت رشد به معاملات بورس و کاهش التهاب های ایجاد شده در بازار باشیم.

در سالی که گذشت شورای عالی بورس از جمله مجموعه هایی بود که در کنار سازمان بورس حمایت تمام قدی را از این بازار کرد و توانست با اتخاذ تصمیمات متعدد تا حدودی در کاهش التهاب های ایجاد شده در معاملات بورس تاثیرگذار باشد.

در زمانی که بازار شروع به ریزش کرد، چشم امید سهامداران به تصمیماتی بود که هر هفته با حضور مسوولان ارشد کشور برگزار می شد و تا پایان جلسه در انتظا انتشارهای خبر خوشی بودند تا شاید بتواند بار دیگر بازار را به روزهای اوج بازگرداند و سهامداران بتوانند سودهای معقولی را از این بازار کسب کنند.

اکثر کارشناسان در واکنش به فعالیت های شورای عالی بورس برای بهبود وضعیت بازار سرمایه معتقدند بودند که تصمیمات اتخاذ شده در جلسه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نوسان و افت و خیزهای بورس در سال 99

علت نوسان و افت و خیزهای بورس در سال 99