مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 06:352021-03-28اقتصادي

چند نکته درباره شعار سال 1400


هر جا نگاه کلان به سمت تکیه بر توان داخلی بود، ما در امر تولید نیز موفق بودیم و به موفقیت های خیره کننده ای رسیدیم و هرجا نگاه به خارج و خارجی را در دستور کار اصلی قرار دادیم نه تنها توفیقی در تولید نداشتیم بلکه کار به کمبود و گرانی شدید کالاهایی رسید که .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، رضا رستمی کارشناش مسائل سیاسی در یادداشتی درباره شعار سال نوشت: برای چندمین سال پیاپی، یک شعار اقتصادی با محوریت تولید برای  نامگذاری سال جدید، انتخاب شد که حاوی نکات بسیار مهم و قابل توجهی است.

نخست اینکه اولین و مهم ترین اولویت و نیاز کشور، همچنان موضوع اقتصاد است.

اگر در سال های گذشته، فرد یا افرادی درباره ی این موضوع، تردید داشتند و در ذهن آنها درباره ی علت نامگذاری سال ها با عنوان های اقتصادی، سوالاتی پدید می آمد، امسال و به دلیل تجمیع سوءتدبیرهای صورت گرفته در سال های اخیر، شاهد بروز مشکلات عمیقی در حوزه ی معیشت جامعه هستیم که ضرورت تمرکز بر روی آن را به عنوان یکی از زیرشاخه های بخش اقتصاد، بر همگان مبرهن و آشکار می سازد.

دومین نکته به نگرش حکیمانه و دغدغه ی خردمندانه ی مقام معظم رهبری برمی گردد که با احاطه و اشراف کامل بر مسائل کلان مملکت، باز هم نگاه و توجه مردم و مسئولان را به سمت اقتصاد سوق دادند تا اثبات شود برخلاف ادعاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته درباره شعار سال 1400

چند نکته درباره شعار سال 1400