مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-28ورزشي

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصداق جوانگرایی است


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب ما جوان بنیان بوده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مصداق جوانگرایی است و باید از آنان برای تولید، - پشتیبانی ها و مانع زدایی بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشانه کارآمدی جوانان ما است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی جوان بنیان بود، جوانان ما همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفریدند در حوزه ورزش هم از خودگذشتگی کردند، گفت: جوان ورزشکاری که حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نمی شود، از نام خود می گذرد و این مصداق از خود گذشتگی است مانند شهدای ما که از مال و جان خود گذشتند.

آیت الله لایینی ادامه داد: بیانیه گام دوم هم جوان بنیان و مصداق جوانگرایی است و انتظار داریم از این نسل فرهیخته، پرانگیزه و پراستعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

امام جمعه ساری تاکید کرد تا نسل جوان را در تبیین مفهومی، در سیاستگذاری و برنامه ریزی و هم نظریه پردازی برای چگونگی پشتیبانی ها و چگونگی مانع زدایی ها وارد کار کنید زیرا جوانان می توانند به ما راهکار نشان دهند.

و ی ادامه داد: ️اگر به جوانان بها دهیم و در تولید استفاده کنیم زیرا چرخ تولید شتاب چند برابری می گیرد و رشد خواهد کرد و مشکلات و آسیب ها کم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصداق جوانگرایی است

بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مصداق جوانگرایی است