مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-28اقتصادي

واحدهای تعطیل در اختیار بخش خصوصی و بانک ها احیا شوند


‍ استاندار همدان با تأکید بر لزوم احیای واحدهای تولیدی تعطیل گفت: واحدهایی که در اختیار بخش خصوصی و یا آن هایی که در اختیار بانک ها هستند باید احیا شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع دارد که باید از آنها استفاده شود تا زمینه توسعه آن فراهم شود افزود: سرمایه گذاری هایی که توسط بخش خصوصی در استان انجام گرفته قابل توجه است.

وی با تقدیر از حمایت ها و همراهی بانک ها در استان در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: امیدواریم در سال جدید نیز، شاهد نقش آفرینی بیشتر بانک ها در این حوزه باشیم.

شاهرخی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت های موجود در حوزه های مختلفی که توسط صنعت، معدن و تجارت برای سرمایه گذاری انجام شده، حمایت از سرمایه گذار و انجام سرمایه گذاری های جدید موثر خواهد بود گفت: اولین اقدام مهم در سال جدید که باید پیگیری شود، جذب سرمایه گذار در زمینه احیا و احداث واحدهای تولیدی جدید است.

وی دومین اقدام مهم در سال جدید را حمایت از واحدهای در حال فعالیت و حفظ آن ها دانست تا از این طریق ظرفیت تولید آن ها نیز ارتقا یابد و در ادامه گفت:  وظیفه مدیران رفع موانع تولید واحدهای تولیدی است تا ظرفیت آ نها ارتقا پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تعطیل در اختیار بخش خصوصی و بانک ها احیا شوند

واحدهای تعطیل در اختیار بخش خصوصی و بانک ها احیا شوند