مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:202021-03-28پزشكي

هر شهروند از خانواده اش در مقابل بیماری مراقبت کند


رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اینکه از همه شهروندان مراقبت کنیم و برای هر نفر یک مراقب سلامت قرار دهیم، امکان پذیر نیست اما هر شهروند می تواند از خود و خانواده خود در مقابل ابتلا به بیماری مراقبت کند.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اینکه از همه شهروندان مراقبت کنیم و برای هر نفر یک مراقب سلامت قرار دهیم، امکان پذیر نیست اما هر شهروند می تواند از خود و خانواده خود در مقابل ابتلا به بیماری مراقبت کند.

دکتر شکراله سلمان زاده با انتقاد از حضور مردم در پارک ها و بازارها در ایام نوروز اظهار کرد: اینکه از همه شهروندان مراقبت کنیم و برای هر نفر یک مراقب سلامت قرار دهیم، امکان پذیر نیست اما هر شهروند می تواند از خود و خانواده خود در مقابل ابتلا به بیماری مراقبت کند و به سایر افرادی نیز که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند تذکر دهد و در واقع به نوعی امر به معروف و نهی از منکر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی افزود: یکی از راه های تغییر در رفتار و سبک زندگی مردم، ایجاد پویش های مردمی است که در همین راستا دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز به منظور فرهنگ سازی و ارتقای سلامت مردم پویشی را تحت عنوان هر شهروند یک مراقب سلامت راه اندازی کرده است و از تمامی شهروندان عزیز تقاضا داریم که به این پویش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر شهروند از خانواده اش در مقابل بیماری مراقبت کند

هر شهروند از خانواده اش در مقابل بیماری مراقبت کند