مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:202021-03-28اقتصادي

بزرگترین میدان دوآب شمال غرب کشور در اهر ساماندهی می شود


فرماندار شهرستان اهر از ساماندهی و توسعه بزرگترین میدان دوآب شمال غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول خدابخش ظهر امروز در جلسه ساماندهی میدان دوآب شهرستان اهر با اشاره به این که درآمد پایدار شهرداری اهر از میدان دوآب تأمین می شود افزود: 4 سال می شود که حق و حقوق شهروندان و شهرداری اهر از درآمدهای میدان دوآب تضییع شده است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: برای احیای حقوق شهروندان و شهرداری اهر؛ مجموعه شهرداری اهر با شرکت تعاونی چوبداران در جهت ساماندهی و مدیریت بزرگ ترین میدان دوآب تفاهم نامه همکاری انعقاد می کنند و این مهم زمینه درآمد پایدار شهرداری اهر را تأمین می کند.

وی تصریح کرد: اگر شورای اسلامی شهر تنها 5 منبع درآمد پایدار برای شهرداری اهر تعریف کرده و عملیاتی کنند از آن شوراها تجلیل و قدردانی می کنیم، در حالی که امروز هدف ما این است تا حق و حقوق شهرداری اهر را از بزرگترین میدان دوآب شمال غرب کشور مطالبه کنیم.

خدابخش از احداث شهرک دامپروری در راستای ساماندهی دامداری های سطح شهر اهر خبر داد، گفت: وجود دامداری های کوچک در شهر باعث نارضایتی شهروندان می شود و از این رو در نظر داریم تا برای جلب رضایت مندی شهروندان، دامداری های کوچک شهری را ساماندهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین میدان دوآب شمال غرب کشور در اهر ساماندهی می شود

بزرگترین میدان دوآب شمال غرب کشور در اهر ساماندهی می شود