مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 08:452021-03-28سياسي

قرارگاه مواسات و همدلی نمونه بارز یک جامعه مهدوی است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: فرمان مقام معظم رهبری و تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی نمونه بارز و کامل ویژگی های یک جامعه مهدوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی نمونه ای بارز و خوب از تشکیل یک جامعه مهدوی است، این حرکت حس انسان دوستانه و زیبای مسلمان ایرانی را به رخ جهانیان کشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی درباره خصوصیات منتظران و جامعه مهدوی بیان کرد: انتظار فرج مختص ظهور یک فرد نیست بلکه انتظار برای ظهور یک جریان است، علاوه براین ما در واقع با انتظار فرج امام زمان (عج) در انتظار فرج خودمان هستیم و می خواهیم جامعه مهدوی تشکیل و توسعه پیدا کند و به نوعی توسعه جهانی معارف و تشکیل جامعه مهدوی از شاخصه های فرج منجی موعود است.

وی افزود: در زمان ظهور، تمام جهان به یک قرارگاه مواسات و همدلی تبدیل خواهد شد و دغدغه کمک به قشر آسیب پذیر فراگیر خواهد شد که این ها همه از نشانه های جامعه مهدوی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: در حالیکه در زمان اوج شیوع ویروس از تشکیل این قرارگاه، اجرای یک گفتمان بود تا در جامعه شیعی و ولایی ایران، نمونه یک جامعه مهدوی را تشکیل دهیم تا بعد از آن نمونه اصلی جامعه مهدوی حکم فرما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه مواسات و همدلی نمونه بارز یک جامعه مهدوی است

قرارگاه مواسات و همدلی نمونه بارز یک جامعه مهدوی است