مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:152021-03-28بين الملل

تمجید بلینکن از آلبرایت جنجال آفرید


تعریف و تمجید آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا از مادلین آلبرایت شصت و چهارمین وزیر خارجه این کشور، انتشار مجدد اظهارنظر غیر انسانی آلبرایت درباره مرگ کودکان عراقی را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن در پیامی توییتری با تمجید از مادلین آلبرایت که در دولت بیل کلینتون وزیر خارجه آمریکا بود، ادعا کرد که در نتیجه اقدامات و مواضع او در دوره تصدی منصب وزارت خارجه، شان و منزلت آمریکا در صحنه بین المللی بیشتر و این کشور محترم تر شد.

آنتونی بلینکن در پیام توییتری روز جمعه خود در تمجید از آلبرایت نوشت: در طول حرفه دیپلماتیک او در مقام سفیر ایالات متحده در سازمان ملل و سپس اولین وزیر خارجه زن (این کشور)، سرسختی و کارآمدی او باعث شد که ایالات متحده در جهان قوی تر و محترم تر بشود .

وزیر خارجه آمریکا آلبرایت را الگویی برای زنان شجاع و بسیاری از دیپلمات های آمریکایی خواند.

مادلین آلبرایت در سال های 1997 تا 2001 در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون وزیر خارجه آمریکا بود و قبل از آن به عنوان نماینده واشنگتن در سازمان ملل فعالیت داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، تمجید بلینکن از آلبرایت در فضای مجازی جنجال آفرین شد و فعالان توییتری در پاسخ به توییت وزیر خارجه آمریکا، کلیپ حمایت آلبرایت از مرگ و میر کودکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید بلینکن از آلبرایت جنجال آفرید

تمجید بلینکن از آلبرایت جنجال آفرید