مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-28سياسي

کشف بیش از هزار تن مواد مخدر در سال گذشته


در سال 99 نیروی انتظامی در کنار سایر ماموریت ها بیش از 1000 تن کشفیات مواد مخدر داشته که در تاریخ بی سابقه بود که همه آنها حاصل عملیات ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازآبادان، سردارقاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا،در ادامه سفر به استان خوزستان از پاسگاه دریایی را به خاک کشیده و این موضوع استمرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا گفت: امروزه توطئه های دشمنان در آن سوی مرزها با رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) یکی پس از دیگری خنثی می شوند و ایران همچنان سرافرازانه در استقرار احکام الهی در جهان و منطقه یک تازی می کند.

قاسم رضایی با بیان این که انسجام بسیار بالایی در کشور جاری است،عنوان کرد: امروز تبعات ایستادگی ایران اسلامی در جای جای جهان حتی در قلب اروپا و آمریکا رامی بینیم و آنچه فتنه ها را خنثی می کند روح الهی عملکرد دولتمردان و غیور مردان این کشور است.

سردار رضایی گفت: در خرداد ماه امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار خواهد شد که هرکدام مهر تاییدی برحرکت و پیشرفت اسلامی است و هر آنچه تهدید و توطئه و تحریم علیه ایران اسلامی بود نه تنها باعث توقف حرکت انقلابی ما نشد بلکه موجب شکوفایی، انسجام و تکیه به توانمندی نیروهای داخلی گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از هزار تن مواد مخدر در سال گذشته

کشف بیش از هزار تن مواد مخدر در سال گذشته