مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 10:352021-03-28دانش

تشریح اقدامات کلینیک صنعت دانشگاه دامغان


حامد فضل الله تبار، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان در ارتباط با هدف از تشکیل کلینیک صنعت در این محیط آموزشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: - عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان گفت: کلینیک صنعت دانشگاه دامغان در حال پیشرفت است و در آینده، کلینک معدن و کلینیک کشاورزی و صنایع تبدیلی در دانشگاه تاسیس خواهد شد.

حامد فضل الله تبار، عضو هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان در ارتباط با هدف از تشکیل کلینیک صنعت در این محیط آموزشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: ما می خواهیم دانشگاه را در افقی داشته باشیم که دانشجویان، از کلاس تا محیط صنعت، تنها چند قدم بردارند و در طرف دیگر، مشکلات صنعت کشورمان نیز با کمک دانشگاه مرتفع گردد.

فضل الله افزود: یکی از سازوکار های مدرنی که کشور های مختلف برای همسو کردن فعالیت هایی که در صنعت رخ می دهد و تحقیقات و برونداد های حاصل از پژوهش هایی که در دانشگاه انجام می دهند، طراحی مکانیزم هایی است که باعث هم افزایی بین این 2 بخش شود.

در بعضی از کشور ها سیستم حاکمیتی هم پشتیبانی هایی از طریق اقتصادی یا قوانین و مقررات الزام آور انجام می دهد و در بعضی مواقع هم نیازی به این ها نیست و یک فرهنگ کسب و کار و توسعه علم و فن آوری وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات کلینیک صنعت دانشگاه دامغان

تشریح اقدامات کلینیک صنعت دانشگاه دامغان