مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:102021-03-28سياسي

وجود 16 هزار مهاجر و پناهنده در سمنان / پذیرای اتباع خارجی هستیم


سرپرست اداره کل امور اتباع خارجی استانداری سمنان از وجود 16 هزار مهاجر و پناهنده در استان خبر داد و گفت: اکثر این افراد از اتباع کشور افغانستان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج کارخایی بعدازظهر یک شنبه در بازدید از مهمان شهر سمنان ضمن بیان اینکه مهمان شهر سمنان یکی از مراکز فعال و پویایی که در رتبه بندی وزارت کشور جایگاه عالی را دارد، ابراز داشت: استان سمنان حدوداً 16 هزار پناهنده و مهاجر را در خود جای داده که اکثر آن ها از اتباع افغانستان هستند.

وی ضمن بیان اینکه باروحیه رفعت اسلامی ریشه دار در ارزش های معنوی کشور پذیرای اتباع و مهاجران خارجی هستیم، افزود: در شرایطی پذیرای اتباع خارجی هستیم که مشکلات و موانع مختلفی ازجمله تحریم ها و جنگ اقتصادی را در کشور تجربه کردیم.

سرپرست اداره کل امور اتباع خارجی استانداری سمنان بابیان اینکه ارائه خدمات مختلف نظیر فعالیت های تحصیلی، بهداشتی، امور اجتماعی و اقتصادی و غیره در راستای کمک و خدمات رسانی به مهاجران و اتباع به انجام می رسد، ابراز داشت: برای افزایش خدمات رسانی به مهمان شهر تلاش های لازم صورت خواهد گرفت.

کارخایی بابیان اینکه زیرساخت های مناسبی در مهمان شهر سمنان ایجادشده است، در ادامه تصریح کرد: مشکلات مطرح شده توسط اعضای شورای خودگردان مهمان شهر پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 16 هزار مهاجر و پناهنده در سمنان / پذیرای اتباع خارجی هستیم

وجود 16 هزار مهاجر و پناهنده در سمنان / پذیرای اتباع خارجی هستیم