مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:452021-03-28سياسي

صدور یک میلیون گواهی عدم سوءپیشینه الکترونیک در سال 99


رییس مرکز آمار قوه قضاییه از صدور یک میلیون گواهی عدم سوءپیشینه، ثبت یک میلیون درخواست وکلا از طریق سامانه خودکاربری وکلا، ثبت یک میلیون نظریه کارشناسی سیستمی در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عیسی زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در نخستین جلسه شورای عالی قوه قضاییه به ارائه گزارشی از دستاوردهای حوزه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی قوه در سال گذشته پرداخت و از برنامه های گسترده دستگاه قضایی برای نوسازی تجهیزات و زیرساخت های فناوری در سال 1400 خبر داد.

وی با اشاره به تجربه موفق استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان در توسعه فرایند هوشمندسازی قوه قضاییه، گفت: همانگونه که در سال گذشته از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی در برخی از خدمات هوشمند قوه قضاییه همچون احراز هویت برخط استفاده شد، در سال جدید نیز برای توسعه دفاتر خدمات قضایی مجازی از ظرفیت این شرکت ها به طور ویژه استفاده خواهد شد.

زارع پور اضافه کرد: در سال 99 تسهیل دسترسی به خدمات قضایی افزایش داشته به نحوی که با راه اندازی 40 سامانه جدید، 3 میلیون مراجعه حضوری به دستگاه قضایی حذف شده و 2 و نیم میلیون مراجعه نیز با حداقل حضور صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور یک میلیون گواهی عدم سوءپیشینه الکترونیک در سال 99

صدور یک میلیون گواهی عدم سوءپیشینه الکترونیک در سال 99