مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:452021-03-28اقتصادي

مانع دوقطبی دین-سلامت و معیشت-سلامت شدیم


استاندار قم با اشاره به حمایتهای بزرگان از اجرای شیوه نامه های بهداشتی در قم گفت: اجازه ندادیم دو قطبی بین معیشت - سلامت و دین - سلامت در مسیر مبارزه با کرونا ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر طول شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با حمایت های بزرگان و اتکا به قوانین متقن علمی و پزشکی در طول ماه های گذشته اجازه ندادیم تا دو قطبی بین معیشت و نظام سلامت و دین و نظام سلامت در مسیر مبارزه با کرونا فرصتی برای خودنمایی در استان و کشور داشته باشد.

سرمست با اشاره به سهم 60 درصدی بخش خدمات در اقتصاد قم گفت: این بخش در شرایط کرونایی و محدودیت های ایجاد شده با خسارت های مادی زیادی روبه رو شدند، که مصوبات حمایتی و تسهیلات ارائه شده به این صنوف همچنین کمک های خیرین و گروه های مردمی نقش مهمی در کمک به این اصناف و اقشار مختلف داشته است.

استاندار قم با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، به حضور میلیونی زائران در مراسم نیمه شعبان سنوات گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در مراسم سال 98 و طی 48 ساعت بیش از 3 میلیون زائر وارد قم شدند.

وی با بیان اینکه علیرغم میل باطنی و با هدف حفظ سلامت زائران و مجاورین محدودیت هایی برای مراسم نیمه شعبان امسال در نظر گرفته شده است، ادامه داد: بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی استان و با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا، مراسم نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع دوقطبی دین-سلامت و معیشت-سلامت شدیم

مانع دوقطبی دین-سلامت و معیشت-سلامت شدیم