مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 11:502021-03-28سياسي

آمریکا مانع پیشرفت افغانستان/ روابط 2کشور همسایه گسترده تر شود


نماینده مردم سمنان در مجلس بابیان اینکه آمریکا و ناتو در تلاش برای ایجاد مانع در پیشرفت افغانستان هستند، گفت: برای جلوگیری از این شرارت روابط ایران و افغانستان باید افزون شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس گلرو بعدازظهر یک شنبه در بازدید از مهمان شهر سمنان ضمن بیان اینکه خباثت انگلیس موجب جدایی افغانستان از ایران شد، ابراز داشت: زمانی از پنجاب تا نیل در سیطره و حاکمیت ایران بود و لذا به نوعی شما از هم وطنان ما بوده و هم اینک می توان گفت که در خانه خودتان هستید وی ضمن بیان اینکه همه شما یکپارچه کنار هم بودید و امروز میهمان ملت ایران هستید، افزود: در ایران اسلامی؛ اقوام و طوایف مختلف از شیعه و سنی با اخوت و مهربانی در کنار هم زندگی می کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس بابیان اینکه در حال حاضر آمریکا و ناتو می کوشند تا افغانستان را از پیشرفت بازدارند، ابراز داشت: افغانستان کشوری غنی و ثروتمند و یکی از استراتژیک ترین مناطق جغرافیایی زمین است لذا همان طور که ابرقدرت شوروی را به زانو درآوردید باید با توجه به ظرفیت های موجود نقشه دشمنان را نابود کرد.

گلرو بابیان اینکه افغانستان منابع غنی مادی و انسانی فراوانی دارد، تصریح کرد: نیروی انسانی متفکر و اندیشه فعال یکی از ظرفیت های مناسب و قوی افغانستان است که باید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع پیشرفت افغانستان/ روابط 2کشور همسایه گسترده تر شود

آمریکا مانع پیشرفت افغانستان/ روابط 2کشور همسایه گسترده تر شود