مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 12:052021-03-28سياسي

قوانین مزاحم صنایع حذف و گره گشایی می شود


قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس حذف و گره گشایی می شود تا صنایع در سال جدید با قوت بیشتری برای تولید وارد عرصه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دامادی عصر یکشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر و نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نامگذاری سال جاری با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی ها از سوی رهبر معظم انقلاب، گامی برای توسعه و جهش تولید است که همگان باید در این بخش تلاش کنند.

وی افزود: حمایت، پشتیبانی و رفع موانع از تولید و تولیدکنندگان مهمترین وظیفه ای است که در شرایط فعلی برعهده داریم و با توجه به فرمایشات رهبری و شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها همه تلاش ما برای جهش تولید باشد.

معاون پارلمانی وزیر صمت گفت: قوانین مزاحم صنایع با کمک مجلس حذف و گره گشایی می شود تا صنایع در سال جدید با قوت بیشتری برای تولید وارد عرصه شوند.

دامادی افزود: صنایع مختلف در کشور دارای طرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی هستند که باید با شناسایی نقاط قوت برای رفع موانع اقدام شود.

وی با اشاره به صنایع دانش بنیان با استفاده از توان داخلی و بهره مندی از توانمندی مهندسان داخلی خاطر نشان کرد: شناسایی موانع و رفع بروکراسی اداری و تلاش برای پشتیبانی از صنایع موارد مهم و ضروری در شرایط فعلی است که نباید از نظر دور نگه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مزاحم صنایع حذف و گره گشایی می شود

قوانین مزاحم صنایع حذف و گره گشایی می شود