مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-28سياسي

پروتکل الحاقی دسترسی زیادی به خارجی ها داده است


حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که آیا مجلس شما را مسئول لغو تحریم کرده است، - رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: تمام مناطقی که آنها دسترسی دارند را لیست کردیم و تیم مرکب از دو کمیسیون مجلس برای سرکشی ‍‍‍‍‍با یک چک لیست مدون می­‎روند و براساس آن چک لیست نظارت می­ کنند تا ببینند قانون تا چه حد اجرا شده است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در پاسخ به این سوال که آیا مجلس شما را مسئول لغو تحریم کرده است، گفت: خیر، ما را مسئول لغو تحریم­ ها نکردند؛ بلکه آقای دکتر قالیباف به بنده و جناب آقای فریدون عباسی حکم داده است تا اجرای این قانون را ما پیگیری کنیم.

ذوالنور در رابطه با اقدامات انجام شده، اظهار کرد: ما چند روزی است که کارهای متعددی را در هر دو کمیسیون به صورت مشترک انجام داده­ ایم.

وی افزود: امروز هم ما چینش اعضای تیم نظارتی ­مان را با تلفیق از دو کمیسیون امنیت ملی و انرژی مجلس شورای اسلامی شکل دادیم؛ همچنین بعضی از کارشناسان سازمان انرژی اتمی را هم در این نظارت دخالت می ­دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل الحاقی دسترسی زیادی به خارجی ها داده است

پروتکل الحاقی دسترسی زیادی به خارجی ها داده است