مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 12:352021-03-28سياسي

دریافت امکانات برای مهمان شهر سمنان از کمیساریای پناهندگان


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا امکانات لازم را برای مهمان شهر سمنان از سازمان ملل متحد و کمیساریای پناهندگان دریافت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو بعدازظهر امروز در بازدید از مهمان شهر مهاجران انگلیس موجب جدایی افغانستان از ایران شد، عنوان کرد: افغانستان منابع غنی مادی و انسانی فراوانی دارد و این کشور در یکی از استراتژیک ترین مناطق جغرافیایی زمین قرار گرفته است.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروی انسانی متفکر و اندیشه فعال یکی از ظرفیت های مناسب و قوی افغانستان است، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا و ناتو تلاش دارند تا افغانستان را از پیشرفت باز دارند.

گلرو با بیان اینکه امیدواریم روابط دو کشور ایران و افغانستان، هرچه بیشتر گسترده شود، ادامه داد: ما همه از یک پیکره و جوهره هستیم و خدمات رسانی به شما وظیفه و افتخار ماست.

وی گفت: بخشی از مشکلات مهمان شهر با کمک مدیران استان سمنان و کشور و برخی به دست خود شما رفع  می شود و تلاش خواهیم کرد تا برخی نیازها را رفع و امکانات لازم را از سازمان ملل متحد و کمیساریای پناهندگان دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت امکانات برای مهمان شهر سمنان از کمیساریای پناهندگان

دریافت امکانات برای مهمان شهر سمنان از کمیساریای پناهندگان