مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 12:552021-03-28سياسي

پیام تسلیت رییس ستاد اجرایی فرمان امام در پی درگذشت طلبه جهادی


محمد مخبر با انتشار پیامی، درگذشت حجت الاسلام دانیال سالاری از جهادگران قلعه گنجی که در حین خدمت رسانی بر اثر یک سانحه به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد مخبر با انتشار پیامی، درگذشت حجت الاسلام دانیال سالاری از جهادگران قلعه گنجی که در حین خدمت رسانی در روستای محروم راسک بر اثر یک سانحه به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم الَّذِینَ ءَامَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَهً عِندَ اللَّهِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْفَآئِزُونَ‏ کسانی که ایمان آورده و هجرت کردند و در راه خدا با اموال و جان های خویش جهاد کردند، بزرگ‏ترین درجه را نزد خداوند دارند و اینان همان رستگارانند.

خبر عروج شهادت گونه طلبه جهادی حجت الاسلام شیخ دانیال سالاری که با مجاهدت و پیگیری های  مجدّانه برای خدمت به مستضعفین و محرومیت زدایی پیشگام بودند، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

اینجانب درگذشت آن روحانی مجاهد را به اعضای بیت معزز مرحوم، همکاران جهادگرمان در بنیاد احسان و هم سنگران ایشان در عرصه جهاد تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس ستاد اجرایی فرمان امام در پی درگذشت طلبه جهادی

پیام تسلیت رییس ستاد اجرایی فرمان امام در پی درگذشت طلبه جهادی