مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:052021-03-28سياسي

سرکشی نوروزی دادستان تهران از زندان اوین


دادستان عمومی و انقلاب تهران درنخستین روزهای سال جدید به همراه معاون خود در امور زندان ها و مدیرکل زندان های استان تهران از بند های مختلف زندان اوین بازدید کرد و پاسخگوی درخواست های مددجویان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی دادستان تهران در حاشیه بازدید از زندان اوین با بیان اینکه پیش از این به دادیاران ناظر بر زندان تأکید شده در تعطیلات نوروز به شکل کشیک در تمام زندان های استان تهران مستقر و فعال باشند، اظهار کرد: دادیاران ناظر بر زندان به طور مستمر پاسخگوی مطالبات مددجویان باشند و در ایام نوروز به درخواست های آن ها رسیدگی کنند.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه نسبت به مقوله زندان و وضعیت زندانیان نگاه تحولی ویژه ای دارد، گفت: رویکرد تحولی قوه قضاییه رویکرد اصلاحی و باز اجتماعی شدن زندانیان است.

دادستان تهران هدف از بازدید مسؤولان قضایی از جمله زندان اوین را بررسی مسائل زندانیان و آگاهی از آخرین وضعیت آن ها، بررسی درخواست هایشان به طور حضوری، عنوان کرد و افزود: با تعدادی از زندانیان ملاقات چهره به چهره انجام و ضمن دستور پیگیری و حل مسائل و مشکلات، برای تعدادی از زندانیان مرخصی تجویز و دستور آزادی آن ها صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرکشی نوروزی دادستان تهران از زندان اوین

سرکشی نوروزی دادستان تهران از زندان اوین