مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:202021-03-28سياسي

حضور افراد خنثی و مزاحم در شوراها دردی را دوا نمی کند


استاندار خراسان شمالی از بخشداران خواست تا از افراد جدید برای حضور در انتخابات شوراها دعوت کنند و گفت: وجود افراد مزاحم و خنثی در شوراها دردی را از مردم دوا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر یک شنبه در دیدار بخشداران خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات سال گذشته و انتخابات پیش رو کارنامه کاری بخشداران را کامل می کند هر چند این انتخابات همانند سایر پروژه ها است اما در سطح ملی و بین المللی حائز اهمیت خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی انسجام، ارتباط کامل، هوشیاری و دقت را لازمه کار بخشداران دانست و گفت: ارتباط چهره به چهره بخشداران با روستاییان موجب می شود تا مردم به نشاط و شادابی سیاسی تشویق شوند.

وی خطاب به بخشداران افزود: از افراد جدید که حضورشان برای شوراها مفید است دعوت کنید تا در انتخابات حاضر شوند زیرا وجود افراد مزاحم و خنثی دردی از مردم دوا نمی کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: شوراها به افرادی دلسوز، پاکدست، صاحب نفوذ و همراه نیازمند هستند و اگر شوراها دغدغه آبادانی و توسعه را داشته باشند بخش بزرگی از مشکلات در سیستم دولتی حل خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در انتها تصریح کرد: شأن واقعی ما صحت و سلامت انتخابات، عدم تخلف و عدم باطل شدن صندوق رأی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور افراد خنثی و مزاحم در شوراها دردی را دوا نمی کند

حضور افراد خنثی و مزاحم در شوراها دردی را دوا نمی کند