مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:252021-03-28اجتماعي

افتتاح پارک بازی و اتاق تاریک ویژه دانش آموزان اوتیسم در مشهد


با حضور رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی اتاق تاریک چند حسی و پارک بازی مناسب سازی شده ویژه دانش آموزان اوتیسم در مدرسه ویژه اوتیسم تبسم مشهد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی، با حضور رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی اتاق تاریک چند حسی و پارک بازی مناسب سازی شده ویژه دانش آموزان اوتیسم در مدرسه ویژه اوتیسم تبسم مشهد افتتاح شد.

سید جواد حسینی در این مراسم به تشریح چهار اصل راهبردی سازمان آموزش وپرورش استثنایی در تعلیم وتربیت دانش آموزان طیف اوتیسم پرداخت و اظهار کرد: آموزش وپرورش استثنایی از سال 1370 و با مصوبه است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مدارس استثنایی موجب شکوفایی استعداد دانش آموزان استثنایی می شوند و این دقیقاً در راستای عدالت آموزشی است.

وی افزود: سازمان آموزش وپرورش استثنایی در سال 1382 نوآموزان و دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم را جزو گروه های دانش آموزان تحت پوشش قرار داد و بر همین اساس اقدام به تدوین برنامه های تشخیصی، آموزشی و توان بخشی برای این گروه کرد.

حسینی با بیان اینکه هم اکنون 48 مدرسه خاص اوتیسم و 327 کلاس ضمیمه اوتیسم در سطح کشور وجود دارد، بیان کرد: 14 مدرسه اوتیسم نیز در کشور در حال ساخت است و در هر استان حداقل یک مدرسه اوتیسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پارک بازی و اتاق تاریک ویژه دانش آموزان اوتیسم در مشهد

افتتاح پارک بازی و اتاق تاریک ویژه دانش آموزان اوتیسم در مشهد