مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:352021-03-28ورزشي

شعله های نفت در کوره های ذوب آهن خاموش شد


دومین بازی در مرحله پلی آف تیم های بسکتبال ذوب آهن و نفت آبادان با برتری ذوب آهن به پایان رسید تا حریف مهرام در نیمه نهایی در بازی سوم مشخص شود.

- تیم های ذوب آهن اصفهان و نفت آبادان امروز (یکشنبه- 8 فروردین ماه) در دومین بازی خود در مرحله پلی آف بسکتبال باشگاههای کشور به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این شاگردان کوهیان در ذوب آهن بودند که با نتیجه 77 بر 70 به پیروزی رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بازی نخست دو تیم، نفت آبادان موفق به پیروزی شده بود، اما در بازی امروز ذوبی ها نشان دادند که به این راحتی نمی خواهند از ادامه لیگ منصرف شوند، دو تیم کوارتر اول را شانه به شانه هم پیش رفتند و با هر پرتاب یکی بر دیگری پیشی می گرفت تا در نهایت ذوب آهن کوارتر اول را با نتیجه 22 بر 20 به سود خود خاتمه داد.

در کوارتر دوم نفت شروعی طوفانی داشت و اجازه نداد شاگردان فرزاد کوهیان در این کوارتر تفکرات او را در میدان اجرایی کنند، آبادانی ها این کوارتر را با نتیجه 15 بر 9 به نام خود کردند تا امیدوارانه تر پا به کوارتر سوم بگذارند.

در کوارتر سوم اوج درخشش سجاد مشایخی و جاستین دنتمون در ذوب آهن و سعید داور پناه و آرن داوودی در نفت آبادان بود، ذوبی ها در این کوارتر با ثبت نتیجه 27 بر 17 و با اختلافی 6 امتیازی در مجموع نتیجه 58 بر 52 راهی کوارتر نهایی شدند تا با خاموش کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعله های نفت در کوره های ذوب آهن خاموش شد

شعله های نفت در کوره های ذوب آهن خاموش شد