مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:002021-03-28سياسي

پخش همزمان دعای فرج امام زمان(عج) از شبکه های سیما


طنین ندای یا مهدی ادرکنی ساعت 21 روز یکشنبه، هشتم فروردین ماه در شب نیمه شعبان از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مسجد مقدس جمکران به همراه دعای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به صورت همزمان از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

- طنین ندای "یا مهدی ادرکنی" ساعت 21 روز یکشنبه، هشتم فروردین ماه در شب نیمه شعبان از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مسجد مقدس جمکران به همراه دعای فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به صورت همزمان از شبکه های سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سیما، دبیرخانه شورای معارف سیما، برنامه احیای شب نیمه شعبان و مراسم استغاثه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را در شبکه های مختلف سیما اعلام کرد.

به همین منظور ویژه برنامه های شبکه یک از مسجد مقدس جمکران از ساعت یک بامداد روز دوشنبه 15 شعبان با سخنرانی حجج اسلام عالی، عابدینی، کاشانی و رحیمیان و مناجات خوانی سماواتی، انسانی، سلحشور تا اذان صبح به روی آنتن این شبکه می رود.

شبکه دو سیما از حرم مطهر امام رضا علیه السلام از ساعت یک بامداد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعدی و شبکه سه سیما با کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین مومنی و مناجات خوانی حاج میثم مطیعی از ساعت یک بامداد از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش همزمان دعای فرج امام زمان(عج) از شبکه های سیما

پخش همزمان دعای فرج امام زمان(عج) از شبکه های سیما