مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:002021-03-28اقتصادي

تلاش مضاعف در استان برای تحقق شعار سال


قوای سه گانه برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» بیشترین مسؤولیت را داشته و انتظار می رود برای رفع موانع و مشکلات و پشتیبانی از تولید، - ناصر فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به نام گذاری های رهبری درباره شعار سال در مباحث اقتصادی بار مسؤولیت همه دستگاه ها به ویژه داشتند، قطعا وجود این تجربیات موثر بوده و سبب می شود که برای تحقق شعار امسال، متفاوت تر عمل کرد.

فغفوری با اشاره به نقش تولید در جلوگیری از تورم و اشتغالزایی بیان کرد: باید به گونه ای عمل شود که رغبت مردم برای وارد کردن سرمایه شان به بخش تولید، بیش از سایر بخش ها باشد.

رییس سازمان صمت استان زنجان افزود: در همین راستا امیدواریم قوای سه گانه برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بیشترین مسؤولیت را داشته و انتظار می رود برای رفع موانع و مشکلات و پشتیبانی از تولید، موثر و ملموس تر اقدام کنند تا تاثیر این مهم در زندگی مردم نیز دیده شود.

فغفوری از انجام اقدامات برای احصای موانع و مشکلات بر سر راه تولید خبر داد و گفت: در تلاش هستیم  در همه بخش هایی که ارتباط با تولید دارد، توجه بیشتری به این امر شده تا هزینه احداث واحدهای تولیدی برای سرمایه گذار کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مضاعف در استان برای تحقق شعار سال

تلاش مضاعف در استان برای تحقق شعار سال