مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:152021-03-28سياسي

احیای آثار تاریخی بهترین راه حفظ و ترویج معماری ایرانی اسلامی است


دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه کرونا ضربه سنگینی به صنعت گردشگری کشور وارد کرد، گفت: احیای بافت و آثار تاریخی بهترین راه برای حفظ و ترویج معماری ایرانی اسلامی است.

- ایسنا/یزد دبیر فراکسیون گردشگری مجلس با بیان اینکه کرونا ضربه سنگینی به صنعت گردشگری کشور وارد کرد، گفت: احیای بافت و آثار تاریخی بهترین راه برای حفظ و ترویج معماری ایرانی اسلامی است.

محمدصالح جوکار در دیدار مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مدیرکل میراث فرهنگی یزد و جمعی از فعالان گردشگری استان با وی، ضمن اشاره به اینکه کرونا ضربه جدی به صنعت گردشگری کشور وارد کرده است، اظهار کرد: گردشگری یک صنعت نوپا در کشور ما به حساب می آمد و مسیر رشد را به خوبی طی می کرد به گونه ای که شاخص های بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته بود.

وی تصریح کرد: این پیشرفت در حالی رخ داده بود که متاسفانه با شیوع کرونا به یک باره و با شدت زیادی افت کرد و محدودیت هایی که اعمال شد در ایران و در تمام جهان این صنعت را با مشکل جدی مواجه کرد.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته در شرایط فعلی هم اگر رعایت پروتکل ها به صورت کامل انجام شود، می توان صنعت گردشگری را مدیریت کرد و کار را به جلو برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای آثار تاریخی بهترین راه حفظ و ترویج معماری ایرانی اسلامی است

احیای آثار تاریخی بهترین راه حفظ و ترویج معماری ایرانی اسلامی است