مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 14:202021-03-28اجتماعي

برگزاری جشنواره کشوری «مشق انتظار» در یزد


رییس اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ کشوری «مشق انتظار»، اعلام کرد: این جشنواره ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور بوده که از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/یزد رییس اداره کل قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ کشوری مشق انتظار ، اعلام کرد: این جشنواره ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور بوده که از نیمه شعبان آغاز و تا نیمه ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

سعید غفاریان با اشاره به انتخاب استان یزد به عنوان دبیرخانه پایگاه انتظار و مهدویت قرارگاه مجازی قرآن، عترت و نماز کشور گفت: در همین راستا این دبیرخانه برنامه های ویژه ای را برای نیمه شعبان تدارک دیده است.

وی افزود: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم احیای این شب در قالب برنامه ای با عنوان طلوع خورشید درشب از ساعت 22:30 الی 24 برگزار خواهد شد.

غفاریان همچنین از اجرای برنامه جشنی به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) با عنوان منجی موعود در روز دوشنبه از ساعت 20 تا 21 خبر داد و گفت: این دو برنامه به صورت زنده و مستقیم از طریق فضای مجازی و کانال انتظار و مهدویت در شبکه شاد به نشانی entezarvamahdaviatmedu@ همچنین کانال آموزش و پرورش استان به نشانی @yazdedu برای دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره کشوری «مشق انتظار» در یزد

برگزاری جشنواره کشوری «مشق انتظار» در یزد